Photo Friday ~ Deer in Sunset Pasture

deer in pasture at sunset

View from my bedroom window.

One regret dear world, that I am determined not to have when I am lying on my deathbed is that I did not kiss you enough. ~Hafiz 

Advertisements

11 thoughts on “Photo Friday ~ Deer in Sunset Pasture

  1. Wow. What a view. You are a lucky, gal.
    Happy Holidays.

    1. The same to you! Yes, I am. ­čśë

  2. Holy moly….that’s an amazing view with or without the deer. I’d never wanna get outta bed. LOL!

    1. haha, i rarely do these past few days, my dear Mel. ah well, it was a very sweet visit. LOL! ­čśÇ

      1. I have to remember that it’s “worth it”. LOL…If the small child wouldn’t use all the cool coulored chalks and hog the bed, it’d be easier to remember. ­čÖé Oh, but she is such a joy. (Even if she’s germy….LOL)

        1. Yep, germy but loves just the same. xxx

  3. Such a wonder to live where the deer are intimate neighbors. Beautiful photo.

  4. very beautiful eye feast
    with regards

    1. Thank you so much for your kind words!

  5. Ah, what a beautiful view! ÔŁĄ´ŞĆÔŁĄ´ŞĆÔŁĄ´ŞĆ

  6. simply magnifique… my very best and good luck in your endeavours! cheers, M├ęlanie

Comments are closed.

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close